Αρχική Advertising Διαφήμιση στο Google και το Facebook

Διαφήμιση στο Google και το Facebook

113
0

Διαφήμιση στο Google και το Facebook,

Όταν διαφημιστείτε σε απευθείας σύνδεση επιχείρησή σας, αποτελεί καθοριστικό παράγοντα για την επιτυχία σας είναι ως επί το πλείστον να βρεθούν και να εντοπιστεί σε απευθείας σύνδεση. Η πλέον χρησιμοποιούμενη τρόπος για τους ανθρώπους ανοίγοντας τις επιχειρήσεις, τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες είναι μέσω αναζήτησης στο Google. Η Google χρησιμοποιεί πολλούς παράγοντες για να παρέχουν συναφή αποτελέσματα αναζήτησης μέσω πολλών αλγορίθμων, ένας εκ των οποίων είναι το PageRank.  PageRank είναι ένας γενικός δείκτης για το πώς το site ή τη σελίδα σας θα πρέπει να κατατάσσονται στα επιμέρους αποτελέσματα της αναζήτησης . Ενώ τακτικές όπως “βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης” μπορεί να σας βοηθήσει να βελτιώσετε το PageRank σας δραματικά, πολλοί παράγοντες παραμένουν πέρα ​​από τον έλεγχό σας, κάνοντας την ανάβαση προς την κορυφή αρκετά δύσκολο. Εκείνη την εποχή η βοήθεια έρχεται το Google Adwords.

Διαφήμιση στο Google και το Facebook
Διαφήμιση στο Google και το Facebook

Το AdWords είναι μια πλατφόρμα διαφήμισης που σας επιτρέπει να επιλέξετε τους όρους αναζήτησης που σχετίζονται με την εταιρεία σας και να προσφέρετε για αυτούς. Αυτό επιτρέπει την ιστοσελίδα σας να εμφανίζεται σε περίοπτη θέση στα αποτελέσματα αναζήτησης στην αγγελία της Google. Έτσι, μπορείτε να τοποθετήσετε ένα σύνδεσμο προς την επιχείρησή σας μπροστά από όλα τα άλλα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης. Το AdWords μπορεί να είναι πολύ αποτελεσματικό μέρος της σε απευθείας σύνδεση στρατηγική μάρκετινγκ σας. Τι πρέπει να ξέρετε για την έναρξη μιας εκστρατείας Google AdWords για την επιχείρησή σας, μπορείτε να διαβάσετε παρακάτω και δείτε τις τρέχουσες προώθησή τους με κουπόνια εδώ.

Με την πρώτη ματιά, η δημιουργία της διαφήμισης στο Google AdWords μπορεί να φαίνεται σαν δεν είναι για τον εξασθενημένο της καρδιάς, η διασύνδεση του site και τους όρους της μπορεί να προκαλέσει σύγχυση στην αρχή. Για να αντισταθμιστεί αυτό, η Google παρέχει πολλούς πόρους μάθησης – περισσότερο από ό, τι προσφέρεται για άλλα προϊόντα τους.Επιπλέον, η Google προσφέρει έναν αριθμό τηλεφώνου όπου μπορείτε να καλέσετε για βοήθεια και δωρεάν συμβουλές.

75-ευρώ-κουπόνι-adwords
75 ευρώ κουπόνι adwords

Όταν συνδέεστε για πρώτη φορά, θα σας καθοδηγήσει τη δημιουργία της πρώτης σας καμπάνιας. Πάρτε το χρόνο σας και διαβάστε τα πάντα προσεκτικά. Το πρώτο πράγμα που θα δημιουργήσει είναι αυτό που αποκαλεί η Google “Ομάδα καμπάνιας”. Αυτές οι ομάδες εντοπίζουν πιο γενικές πληροφορίες σχετικά με τις καμπάνιες σας from’re στοχεύουν πράγματα όπως η τοποθεσία, τη γλώσσα, τις συσκευές και τον προϋπολογισμό. Στη συνέχεια, θα δημιουργήσει “Ομάδα διαφημίσεων”, όπου θα έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε τον τύπο της διαφήμισής σας (κείμενο ή εικόνα) και θα εκχωρήσει τίτλους, περιγραφές και συνδέσμους. Στη συνέχεια, μπορείτε να επιλέξετε τις λέξεις-κλειδιά και να ορίσετε μια προσφορά για κάθε μία από αυτές. Μπορείτε να έχετε πολλές ομάδες διαφημίσεων μέσα σε κάθε Ομάδα Εκστρατείας. Πριν ανοίξετε το προφίλ σας είναι μια καλή ιδέα να γνωρίζουν τη χρήση τι λέξεις-κλειδιά που θέλετε να διαφημίσετε. Λέξεις-κλειδιά είναι οι λέξεις αναζήτησης ή τις φράσεις που χρησιμοποιούνται συχνά, όταν ψάχνουν για κάτι στο Google, μπορούν να είναι πολύ ακριβή ή πιο γενικά.

Ένα καλό παράδειγμα είναι η λέξη «τηλεόραση». Γενική λέξη-κλειδί, καθώς αυτό είναι πιθανό να αναζητήσει συχνά από πολλούς διαφορετικούς ιδιοκτήτες επιχειρήσεων και μπορούν να υποβάλουν προσφορά για αυτό. Όσο περισσότερο ο ανταγωνισμός είναι εκεί για ένα σύνολο λέξεων-κλειδιών, το πιο ακριβό από τις διαφημίσεις σας στην πρώτη γραμμή. Αυτό συμβαίνει επειδή οι ανταγωνιστές σας προσφορά επίσης. Αλλάξτε τις λέξεις-κλειδιά σας, κάνοντας άλλους παράγοντες όπως η τοποθεσία και το συγκεκριμένο εμπορικό σήμα, όπως “τηλεοράσεις SONY.” Οι πιο συγκεκριμένες φράσεις είναι συνήθως η καλύτερη επιλογή, γιατί δείχνει τους ανθρώπους που είναι πιο πιθανό να προβεί σε αγορά, επειδή ενδιαφέρονται για ακριβώς αυτό που διαφημίζετε. Έτσι περάσουν τον προϋπολογισμό τους πιο αποτελεσματικά, γιατί κυκλοφορίας συγκεκριμένες φράσεις για να είναι ταυτόχρονα λιγότερο ανταγωνισμό και πιο στοχευμένη σε μια συγκεκριμένη ομάδα-στόχο.

Διαφήμιση στο Facebook

Αν αποφασίσετε να τρέξετε τη διαφήμιση και στο Facebook, η διαδικασία είναι παρόμοια, αλλά υπάρχουν περισσότερες μεταβλητές να ληφθούν υπόψη. πλατφόρμα του Facebook διαφημίσεις που προτιμάται για τη διαφήμιση των προϊόντων που απολαμβάνουν μεγαλύτερη κοινωνική ακροατήριο. Σε διαφημίσεις στο Facebook θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν το ακροατήριό σας ανάλογα με το τι σας αρέσει και έτσι μπορείτε να στοχεύσετε τη διαφήμισή σας αρκετά καλά. Από την άλλη πλευρά, η διαφήμιση AdWords δεν προσφέρει μόνο τη δυνατότητα του site σας που βγαίνει από τις πρώτες θέσεις στα αποτελέσματα αναζήτησης στο Google, καθώς επίσης και σας επιτρέπει να προβάλλετε τις διαφημίσεις σας σε επιμέρους τόπους που λειτουργούν με το πρόγραμμα Adsense της Google, ή των λεγόμενων δίκτυο εμφάνισης. Διαφήμιση σε αυτές τις ιστοσελίδες είναι ένας πολύ αποτελεσματικός τρόπος διαφήμισης, επειδή τα περισσότερα από αυτά τα sites έχουν φόρουμ ή blogs σε σχέση με το περιεχόμενό σας. οι επισκέπτες τους είναι κυρίως άτομα που έχουν ήδη την έρευνα και τη σύγκριση των προϊόντων ή υπηρεσιών και είναι ένα βήμα πριν από κάθε σειρά. Και οι δύο πλατφόρμες έχουν τα πλεονεκτήματά τους και είναι μια εξαιρετική προσθήκη για τη διαφημιστική καμπάνια της κάθε επιχείρησης.

Αν δεν έχετε χρόνο για να μάθουν να διαχειρίζονται διαφημιστικές καμπάνιες στο Google και το Facebook, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα και εμείς θα το κάνει για εσάς.

Απάντηση