Διαχείριση ιστοσελίδων ή Διαχείριση eshop
Η διαχείριση ιστοσελίδων (content management system – CMS), είναι μία από τις σημαντικότερες υπηρεσίες ώστε να έχετε μια επιτυχημένη παρουσία στο internet. Πολλά πράγματα παραμένουν κοινά μεταξύ των ενεργειών που απαιτούνται για την διαχείριση ενός e-shop και την διαχείριση μιας ιστοσελίδας όπως η ψηφιοποίηση κειμένων, φωτογραφιών, γραφιστικά μέρη όπως banners κ.α., διαχείρισης αιτημάτων επικοινωνίας και πολλά άλλα.
Γιατί το χρειάζεστε;
Διαχείριση ιστοσελίδων: Γιατί το χρειάζεστε; Σχεδόν όλοι οι ιστότοποι είναι χτισμένοι σε κάποια πλατφόρμα που ενημερώνεται συνεχώς. Πολύ συχνά όταν κάνετε ένα site κανείς δεν σκέφτεται την ταχύτητά του (πόσο γρήγορα φορτώνει στο πρόγραμμα περιήγησης). Οι περισσότεροι ιδιοκτήτες ιστοτόπων θέλουν να αλλάξουν κάτι στον ιστότοπό τους. Πολλά καταστήματα ηλεκτρονικών ειδών (γενικά τα μικρά) δεν έχουν έναν αφοσιωμένο υπάλληλο ο οποίος ασχολείται μόνο με το ηλεκτρονικό κατάστημα για να τροποποιήσει οποιοδήποτε προϊόν, να το προσθέσει ή να το αφαιρέσει.
Διαχείριση Ιστοσελίδων τι περιλαμβάνει;
- Δημιουργία αντίγραφα ασφαλείας (backup ιστοσελίδα)Ενημέρωση συστήματος
- Ταχεία απόκριση hacking Ιστοσελίδα
- Παρακολούθησης στα Εργαλεία για Webmasters Google
- Παρακολούθηση φιλοξενία
- Παρακολούθηση των mail
- Παρακολουθήστε την απόδοση της ιστοσελίδας
- Μηνιαία έκθεση σχετικά με τη δραστηριότητα του site
- Συμβουλές για τη βελτίωση της Ιστοσελίδας Η
- Επεξεργασία φωτογραφίες και κείμενα
- Αλλαγή δεδομένων επικοινωνίας
- Δημιουργία / αφαίρεση σελίδες
- Δημιουργία banners
- Διορθώσεις σχεδιασμό
- Προσθήκη / αφαίρεση νέα γλώσσα
- Επεξεργασία μενού
Διαχείριση Περιεχομένου
Η Διαχείριση περιεχομένου της ιστοσελίδας σας (Web Content Management) είναι μία απο τις σημαντικότερες ενέργειες. Μία ιστοσελίδα εκτός απο το να είναι καλοφτιαγμένη χρειάζεται και να είναι ενημερωμένη με τα δρώμενα, προιόντα, νέα κλπ. Ένα σύστημα διαχείρισης περιεχομένου κρύβεται πίσω απο την ενημέρωση ενός website. Πρέπει κάποιο άτομο με πρόσβαση να αναλάβει τουλάχιστον 2 φορές την εβδομάδα να ανανεώνει το περιεχόμενο της ιστοσελίδας.
Πολλές είναι εκείνες οι επιχειρήσεις που ενώ έχουν επενδύσει αρκετό χρόνο και χρήμα για να φτιάξουν μία ιστοσελίδα, τελικά το περιεχόμενο παραμένει το ίδιο και δεν ανανεώνεται με αποτέλεσμα να πέφτει η φήμη (reputation) όλο και περισσότερο στους μηχανισμοί αναζήτησης.
Διαχείριση e-shop
Πολλά πράγματα παραμένουν κοινά μεταξύ των ενεργειών που απαιτούνται για την διαχείριση μιας ιστοσελίδας διαχείριση και την διαχείριση ενός e-shop όπως τα κειμένων, φωτογραφιών, γραφιστικά μέρη όπως banners πολλά άλλα.
Η σύνδεση του e-shop σας με το Skroutz, BestPrice και άλλων όπως και η διαχείριση των προϊόντων σας εκεί απαιτεί χρόνο και επηρεάζει τις πωλήσεις σας. Παράγοντες όπως τιμή, διαθεσιμότητα, μεγέθη εικόνων και πολλά άλλα θα χρειαστούν αρκετά από τον χρόνο σας.
Η δημιουργία newsletter με τις προσφορές σας και το αν συνδέεται το e-shop σας αυτόματα με μια υπηρεσία όπως το mailchimp θα επηρεάσει σημαντικά τον χρόνο που θα καταναλώνετε σε αυτή την διαδικασία.
Η προσθήκη όπως και η αφαίρεση προϊόντων που έχουν εξαντληθεί. Τα προϊόντα σε ένα e-shop δεν είναι κάτι στατικό αλλά υπόκειται σε συνεχείς αλλαγές. Η διαχείριση των προϊόντων σας απαιτεί, όπως και να έχει, κάποιες εργατοώρες.
Η σύνδεση με τα social media (facebook, instagram, twitter κ.α.) και το αν αυτή γίνεται αυτοματοποιημένα ή όχι είναι ένα σημαντικό θέμα τόσο για ιστοσελίδες όσο και για e-shop.
Η ψηφιοποίηση και οργάνωση του κειμένου στην ιστοσελίδα σας (π.χ. όροι χρήσης, πολιτικής επιστροφών) και άλλων δεδομένων όπως αυτά που υπόκεινται στον gdpr είναι μια διαδικασία που βρίσκεται σε συνεχή αλλαγή.